نفس وهمه ی هستی مامان وبابا آقا ابوالفضلنفس وهمه ی هستی مامان وبابا آقا ابوالفضل، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
 گل دخترم فاطمه زهرا گل دخترم فاطمه زهرا، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

به عشق ابوالفضل ♥●•٠·˙

شیرین زبون و شیطون

1392/10/30 1:19
835 بازدید
اشتراک گذاری

بهار بی خزان، روی محمد / بهشت جاودان، کوی محمد

معطر ساخت گلزار جهان را / شمیم تار گیسوی محمد . . .


میلاد جامع علم و عمل و عبادت ، پرچم دار شاهراه ولایت علوى

حضرت امام جعفر صادق علیه السلام مبارک باد.
 
 
امروز خرسشو گرفته دستشه و میاد میگه :مامان خرسی پی پی داره
 
میبرش تو دستشویی بهش میگه: پی پی کن.بعدش هم میخواد بشورش.که  نذاشتمش .
 
 میاره میشونش :بشین شربت بخور، میره از تو یخچال شربت خودشو میاره و به من میده که
 
بریزم تو قاشق براش ،منم براش آب پرتقال ریختم که آقا خودشون میل فرمودند و بازهم خواستن بازهم خدا
روشکر.
 
این روزا حسابی افتاده به جون ماشین هاش، چرخاشونو میکنه یا میشکنه و البته تغییر کاربری ماشینها
 
ماشینایی مثل جرثقیل یا
 
یخچالی رو به وانت تبدیل میکنه بعدشم نیگاشون میکنه و با خوشحالی میگه: وانته ! خوشله .(خوشکله)
 
البته من با خونسردی کامل فقط نظاره گر بروز این  استعداد پسرم هستم  .ابرو
یه مطلب دیگه میخواستم بگم که یادم رفت .هوش وحواس نمونده برامون .افسوس
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامی امیرحسین
1 بهمن 92 11:52
عزیزمممم...خرسش پی پی هم میکنه؟قربونش برم.شیرینه ماشالا...امیرحسینم عاشق شربته حتی به داروهاش میگیم شربت به خوبی میخوره!بازم میخواد! خوب میکنی چیزی نمیگی عزیزم.منم تا جاییکه ممکنه به امیر نه نمیگم. من کارای امیرحسین رو که میخوام وب نویس کنم برای اینکه یادم نره با یه کلمه ی کلیدی که کل ماجرا رو یادم بیاره فوری تو موبایلم مینویسم که یادم نره
مامان ابوالفضل آقا
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم شما لطف دارید ممنون که اومدید پیشمون . راهنمایی خوبی کردید حتمن بکار میبرم.
ღمامان على اكبرღ
2 بهمن 92 2:11
سلام خانمی میگم برای بافت شال گردن چندتا سر انداختی گه ۱۳سانت شد؟ یه سوال دیگه تو آموزش بافت سلانیک نوشته شده که رج اول رو یکی رو یکی زیر میزنیم ولی ردیف بعدی رو دوتای اول رو زیر میزنیم.حالا سوالم اینجاست که اون رج اول دونه ی اول رو میبافیم یا نه؟متوجه منظورم شدی که چی گفتم؟
مامان ابوالفضل آقا
پاسخ
سلام علیکم جانم.حدود 26 تا// نه عزیزم نمی بافیم .
ღمامان على اكبرღ
2 بهمن 92 2:17
راستی عزیزم جنس کاموام فکر کنم مثل کاموات باشه.از لحاظ ضخامت.از پاساژ محمدی گرفتی کامواهاتو؟
مامان ابوالفضل آقا
پاسخ
راستش مامانم گرفته دقیقن نمیدونم فکر کنم آره از همونجا گرفته باشه.
مامان امیرمهدی
3 بهمن 92 11:48
فدای پسر شیرین زبونم بشم
مامان ابوالفضل آقا
پاسخ
خدانکنه خاله جون .ممنون که اومدید پیشمون.
فرانك
21 اسفند 92 12:37
نازي عزيزممممممممممممم چه بانمكهههههههههه وووششششششششش