نفس وهمه ی هستی مامان وبابا آقا ابوالفضلنفس وهمه ی هستی مامان وبابا آقا ابوالفضل، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
 گل دخترم فاطمه زهرا گل دخترم فاطمه زهرا، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

به عشق ابوالفضل ♥●•٠·˙

چهار ماه و اندی بعد...

1393/3/6 18:17
926 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خالق هستی بخش

سلام به دوستای گلم عیدتون مبارک

امروز طلسم دوباره شکست و ما اومدیم ولی ایندفعه سه تایی :من و ابوالفضل و نی نی

بعـــــــــــله همون طور که مستحضرید مایه نی نی دیگه تو راه داریم که نی نی وبلاگ عزیز  گویا اینو میدونست و

برامون امکانات فراهم کرده برای اطلاع رسانی (اون نوار بالایی وبلاگ )البته فکر کنم در راستای تحقق سیاست های

افزایش جمعیت داره به رسالت خود خوب عمل میکنه ،نی نی وبلاگ عزیز ممنونم.

از گل پسرم بگم که دیگه مردی شده و شیرین زبونیهاش تبدیلش کرد به یه خوراکی خوشمزه!

دو نمونه از ابراز عشق پسر به مادر:

مامان من به تو قول میدم . وقتی ازش میپرسم چی قول میدی؟می مونه چی جواب بده!

مامان من تو رو دو ست دارم ،من تنگ شده برات (منظورش دلم تنگ شده برات)

ازوقتی که حرف میزنه و میتونه منظورشو بیان کنه دیگه واقعن احساس میکنم بزرگ شده .

شکرت خدایا

ازخودمم بگم که دیگه دارم تبدیل میشم به یه مامان تمام عیار ودرحال بالا بردن مهارتهای مادری

(البته فعلن دارم فکر میکنم به مهارتها تا عملی شدنشون خدا کریمه)

جنسیت نی نی رو هنوز نمیدونم.التماس دعا

توجهتون رو به چند عکس مربوط به زمستان گذشته جلب میکنم فعلن :

در حال دوش گرفتن با شیر

در راه سفربه شهرکرد ،ژستش منو کشته !

عاشق اتوبوسه :بریم بشینیم ایستگاه اتوبوس سوارمون کنه بریم خونه آجی (یه بار با اتوبوس بردمش خونه دوستم که یه دختر داره دیگه تا الان که ماهها میگذره میگه )

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مهتاب
8 خرداد 93 0:57
وای عزیزم مبارکه خیلی خوشحال شدم به شما میگن یه ولایتی واقعی
sanaz
15 خرداد 93 12:39
ني ني دوم مبااارک باشه الان جنسيتش معلومه برو سونو خوب
فاطمه مامان گلها
15 خرداد 93 14:23
ماشالا چه گل پسریه خدا حفظش کنه
مامان ابوالفضل
28 خرداد 93 0:01
سلام دوست عزیز ابوالفضل من هم متولد 89 بیمارستان اروند اهواز خدا نگه داره همه بچه ها باشه به ما سر بزنید وبلاگ ما ابوالفضل هدیه خدا
زهرا (✿◠‿◠)
28 خرداد 93 1:15
سلام عزیزم... خوبین؟ ماشاللا به گل پسریمون! چقد آقا شده دلم واستون تنگ شده بود!
محمد طاها
8 آبان 93 1:01
سلام گلم. خوبی؟ پسر ناز تون خوبه؟ مبارکا باشه نی نی جدید
مامان ابوالفضل
8 آذر 93 1:21
پسر من هم ابوالفضل متولد 89 در بیمارستان اروند اهواز امیدوارم که خدا نگهداره همه بچه های عزیز باشه از وبلاگتون لذت بردم به ماهم سر بزنید ابوالفضل هدیه خدا یا abolfazl89.niniweblog.com
محمد طاها
27 فروردین 94 1:54
سلام به مامان مهربون وپسر گلم. خوبید؟ ماشاالله اقاشدی عزیزم. ببین خاله چقدر با وفاست. شما که ما رو فراموش کردید. به هر حال همیشه شاد باشید