نفس وهمه ی هستی مامان وبابا آقا ابوالفضلنفس وهمه ی هستی مامان وبابا آقا ابوالفضل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره
 گل دخترم فاطمه زهرا گل دخترم فاطمه زهرا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

به عشق ابوالفضل ♥●•٠·˙

یازده ماه

1391/7/12 2:30
410 بازدید
اشتراک گذاری

بهترین بهترین من نام تو مرا همیشه مست میکند...

ای تو بهترین سرود هستی ام

فدای بودنت تمام هستی ام

نگاه پاک تو روشنی بخش هستی ام

با وجود تو

با بوییدنت با بوسیدنت در آغوش فشردنت عشق را معنایی تازه میکنم

عشق ناب و پاک مادری

هدیه ای از جناب لایزال پاک و مهربان

شکر بودنت نیست در توان من

در دعای خود لحظه لحظه استغاثه میکنم :

چشم روشن تورا .

 

یازده ماه است آمده ای ای ماه دل آرای ما

خوش آمده ای  خوش آمده ای خوش آمده ای ...

مبارک است این ماه یازده بر تو ای دلبند نازنینم

دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان علی اکبر
12 مهر 91 4:21
عزیزم تولد 11 ماهگیت مبارک انشاالله 120 ساله بشی زیر سایه مامان و بابا و امام زمان
علامه کوچولو
12 مهر 91 6:49
قربون اسم با مسمات برم یازده ماهگیت مبارک
فرشته
12 مهر 91 16:27
مبـــــــــــــــــــــــــــارک باشه عزیزکم


حیلی ممنونم عزیز
مامان نفس طلایی
12 مهر 91 20:11
سلام عزیزم من به وبلاگ شما سر میزدم اما قسمت نظرات برام باز نمیشد ... بفرمایید خصوصی
زهره
12 مهر 91 22:21
سلام امشب فقط به این خاطر اومدم وبت که یازده ماهگی گل پسرت رو تبریک بگم چون از روی نوار بالای وبت دیدم که داره ده ماهش تموم می شه.
وقتی اومدم دیدم شما هم به همین مناسبت آپ کردی و دیگه نشد اولین کسی باشم که تبریک می گم.
به هر حال یازده ماهگی پسر نازنینت و نوه ی دوم بسیج مبارک باشه
خدا حفظش کنه و بهتون ببخشه



سلام ممنون عزیزم خوشحالمون کردی.
مامانجون
16 آبان 91 0:13
سلام تولدت مبارک انشاالله همیشه خندان باشی