نفس وهمه ی هستی مامان وبابا آقا ابوالفضلنفس وهمه ی هستی مامان وبابا آقا ابوالفضل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره
 گل دخترم فاطمه زهرا گل دخترم فاطمه زهرا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

به عشق ابوالفضل ♥●•٠·˙

فکری

1391/7/13 2:12
441 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا همش تو فکر جشن تولد یکسالگیت هستم گلم .خیال باطل

نمیدونم سفارش بدم از سایت برام وسایل و تزئینات رو بیارن یا خودم برم دونه دونه بخرم ؟!متفکر

خیلی برام مهمه آخه هم جشن تولد یکسالگی شماست هم سالگرد عقد منو باباییه واز همه مهم تر درست شب عید غدیر خم میشه.خیلی خوشحالم که این مناسبتها باهم شدنفرشته از طرفی هم سخت شده که چه جوری جشن بگیریم؟سوال

وای خدا چقدر همه چی گرونه ؛استرستازه باید دوتا کادو هم بگیرم یکی برا قند عسل یکی برای بابایی.ابرو

راستی خوبه یه چیزی تعریف کنم :یه روز که رفته بودم بازار تو یه فروشگاه سیسمونی فروشی رفتم دیدم سر میز یه صندلی خوشگل رنگارنگ (لگنچشمک)گذاشتن قیمتش رو پرسیدم شاید باورتون نشه گفت پنجاه هزار تومن مال تایوانه!!!!!!!! استرسبله لگن بود برای ....نی نی !!! مژهچه جالب ،خندم گرفت و بیرون آمدم .

ولی انصافن قشنگ بود نمیدونم اگه نی نی بشینه روش اصلن کاری هم میکنه یا نه؟!یا اصلن دلش میاد توی اون لگن !!!به اون خوشگلی خرابکاری کنه؟نیشخند

خلاصه خیلی تو فکرم  باید ببینم کی فکرام نتیجه میده و وارد عمل میشم!مژه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان علی اکبر
13 مهر 91 2:18
سلام مامانی
منم موندم واسه تولد علی اکبر چکار کنم؟
از طرفی هم به قول شما چیزا خیلی گرونن.



سلام جوووووووونم وای آره تورو خدا اتفاقن میخواستم با شما هم مشورت کنم در مورد آتلیه هم!
مامان محمد صادق(زهرا)
13 مهر 91 16:49
عزیزم کسری رو می گی؟

توالت فرنگیه بچه؟

من واسه محمد صادقم گرفتم! ولی ازش استفاده نکرد!

نظر خواهرونه م اینه که چیز دیگه ای بگیری!
من اشتباه کردم! بعدا از هر کی پرسیدم از 10-20 تا بچه یکی رووش می نشست!


بله جونم همونو میگم.ولی اصلن قصدخریدشو نداشتم همینطوری پرسیدم چون خیلی قشنگ بود .بله البته ابوالفضل هم یکی داره اما هنوز افتتاح نشده.ممنون از حضور گرم و صمیمانه ات انمی.
مامان امير علي
13 مهر 91 23:35
سلام خوش به حالتون . اين همه مناسبت داريد و انشالله با خوشي و دل شاد عزيزم .


سلام خیلی ممنون عزیزم
زهره
14 مهر 91 21:13
سلام
مبارک باشه..... باشن!
به نظر من که سخت نگیرین
ولی حتما جشن بگیرین


سلام ممنوووووووووووون
بله حتن میگیریم جشنوووووووووووو انشاالله
مامان پرنیان
22 مهر 91 14:53
سلام لینکتون کردم


سلام.ممنونم ای کاش آدرستونومیذاشتین تا من هم لینکتون کنم.