نفس وهمه ی هستی مامان وبابا آقا ابوالفضلنفس وهمه ی هستی مامان وبابا آقا ابوالفضل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره
 گل دخترم فاطمه زهرا گل دخترم فاطمه زهرا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

به عشق ابوالفضل ♥●•٠·˙

کلاغ پر

1391/7/26 1:36
476 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزه با ابوالفضل بازی کلاغ پر رو کار میکنم امروز دیدم یهو خودش انگشتشو گذاشت رو زمین گفت : بِ    وبرد بالا :   بَ 

منومیگی: داشتم از خوشحالی ذوق مرگ میشدم   اینجوری:وبعدش هم بغلش کردم و حسابی ماچیدمش .

عشق مامانی گل پسرم



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

عرفان خان
18 مهر 91 7:51
سلام ابوالفضل عزیز... وبلاگ خوبی داری دست مامان خوبترت درد نکنه ... خودتم که نانازی خاله جون ... تونستی بهم سر بزن ... فدات


سلام عرفان جونم.... خووش اووومدی بله میایم پیشتون.
علامه کوچولو
18 مهر 91 15:31
خوووووووووووووووووووووووووو منم ماچ


میسی
مامان پریسا
18 مهر 91 16:35
سلام مامان ابوالفضل جان .
اخی عزیزم. پس چیزی به تولد پسملی شما هم نمونده.
ایشالله مبارکش باشه.
عزیزم خیلی خوشحالم کردی که بهمون سر زدی.
باعث افتخاره که با یه دوست خوب مخصوصا همشهری هم باشه، اشنا بشم.

با افتخار لینک شدید.


سلام مامان پریسا جون خواهش میکنم شما هم با اقتخار لینک شدید ممنونم.
مامان پریسا
18 مهر 91 16:36
ابوالفضل جان روزت مبارک


متشکرم خاله جونی
سپیده
18 مهر 91 23:39
سلام خانمی. ممنون. گذاشتم. فقط اسم پسر دایی رو محبت کنید تا بزارم.
راستی بازی کلاغ پر رو مدام باهاش تمرین کن. خیلی لذت اوره.
http://koodakeman91.niniweblog.com/

سلام چشم فکر کردم نوشتم.اومدم
مامان علی اکبر
19 مهر 91 15:34
سلام عزیزم ببخشید دیر کردم. نمیدونم چرا عکس رو آپلود نمیکنه.در اولین فرصت میذارمش.
در انتظار...
19 مهر 91 18:59
وایییییییییییییییی رمز را تایید نکنیا...
در انتظار...
19 مهر 91 18:59
عزیززززززززززززززززززززززززززززززززم.ماشالله
در انتظار...
19 مهر 91 19:01
نمی دونم چرا خصوصی نمیاد... براتون نوشتم ولی خواهشا خواهشا تایید نفرمایید...
مامان علی اکبر
20 مهر 91 3:44
سلام بالا خره موفق شدم. برو خصوصی
سپیده
20 مهر 91 21:17
سلام . با تولد پروانه ای دخترم اپ هستم. خوشحال می شم یه یادگاری براش بنویسید. http://koodakeman91.niniweblog.com/ __$$ __$$$ __$$$$__________________$ __$$$$$________________ $$ __$$$$$$$______________ $$$ __$$((▂))$$$____________$$$$ __$$$$$$$$$$_________$$((▂))$ __$$$'¤'¤'$$$$$______$$$$$$$$$ __$$$¤'¤'¤'¤$$$$___$$$$'¤'¤'¤$$$ __$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$__$$$¤'¤'¤'¤$$$ __$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$$'¤'¤'¤'¤'$$ ___$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'¤'$$$ _____$$$$'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'$$$ __$$$$$_$$$'¤'¤'¤'¤$ $$'¤'¤$$ _$$((▂))$$$$$_$$$$$$$$$$$_O_O $$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$_ _ $ $ $$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$___$ $ $$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$ __$$$((▂))$$$$$_$$$$$ ____$$$$$$$_$$$$$ _________$$$$$ ______$$$ _____$¤ ___$¤ __$¤
مامان علی اکبر
21 مهر 91 3:33
سلام مامانی
ممنون که اومدی.
نظر لطفته.
راستی اون پست رو حذف کردم.


سلام خواهش میکنم خانمی.
مامان تسنیم سادات
21 مهر 91 10:24
قربونش بشم ....
پسر طلا...


خدا نکنه...منون از بازدیدتون.
مامان مهربون فاطمه
22 مهر 91 14:22
Kسلام خانوم۰دلم برات تنگ شده۰چند روزه داغون شدم۰فاطمه سه روز تب شدید۰وااااای خل شدم دیگه۰شده پوست رو استخون۰دلم خون شد ۰چشماش رگه های خونی پیدا کرده ۰۰۰از زور تب بچم چیزیش نمونده۰نصیب نشه۰خیلی مواظب پسملت باش۰دکتر گفت ویروسه۰خدا به دور


سلام عزیزدلم انشالله زود زود خوب بشه .منم خیلی دلتنگتم.بلا دوره انشاالله.
عشق منحصر به فرد
24 مهر 91 16:01
لحضه هاي عشقت را با ما باش لحضه هاي دلداريت را با ما باش احساست را با ديگران به اشتراک بزار دنياي مجازي عاشقان دنيايي براي تمامي عاشقان ايران دنيايي پر از عشق و صفا و محبت منتظر حظور لحضه هاي عاشقانه ات هستيم
بابای ملیسا
24 مهر 91 23:44
با سلام . ملیسای من سرما خورده و بیماره . از طرفی عیادت بیمار از سنتهای پسندیده و انسانی هستش . خیلی خوشحال میشیم اگر به عیادت بیمار ما بیایید و با گذاشتن یک نظر کمپوت محبت ملیسا رو تامین کنید تا بدین وسیله با دعای خیر شما هر چه زودتر بهبودی پیدا کنه . منتظر شما هستیم.


سلام . انشاالله هر چه زودترسلامتیشو بدست بیاره.
حسناسادات
25 مهر 91 6:07
ماشالالا به این گل پسر...
ایششالا پیشرفتهای بعدی عزیزدلم


خیلی ممنونم عزیزم
مامان یاسمین زهرا
27 مهر 91 11:15
ممنون که به وب ما سرزدید از قول من گل پسرتون رو ببوسید[hr

خواهش میکنیم.خیلی ممنون



مامان آرشیدا کوچولو
29 مهر 91 23:42
عزیزم آتلیه آی تک گلستان کارش حرف نداره


ممنون جونم
مامان آرشیدا کوچولو
29 مهر 91 23:43
برا ژله ها هم سرچ کن ژل رنگین کمان و خرده شیشه میاد
مامان آرشیدا کوچولو
29 مهر 91 23:44
ابوالفضل گل ام رو ببوس


خیلی ممنون.
مامان محمد صادق(زهرا)
2 آبان 91 16:27
نااااااااااز!

خیلی شیرینه که مامانی یهویی ببینه بچه ش کار جدید و با مزه یاد گزفته!!!

شادیت مبارک گلم...


ممنون