نفس وهمه ی هستی مامان وبابا آقا ابوالفضلنفس وهمه ی هستی مامان وبابا آقا ابوالفضل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
 گل دخترم فاطمه زهرا گل دخترم فاطمه زهرا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

به عشق ابوالفضل ♥●•٠·˙

یه تصمیم:

1391/6/27 13:21
339 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا آقا اباالفضل حسابی شیطون شده قربونش برم اصلن امان نمیده کاری انجام بدم وقتی بیداره مدام دنبالم راه می افته وبه پاهام آویزون میشه که بغلش کنم.وقتی هم میخوابه اونقدر کار دارم که نمیدونم از کجا شروع کنم تا میام به خودم بجنبم آقا بیدار میشن چشم

تصمیم گرفتم دیگه علاوه بر شیرین کاری هاش که تو وبلاگ ثبت میکنم یه سری درددل و صحبت هم باهاش داشته باشم که انشاالله دلبرم بزرگ شدو آقا شد بخونه .ازکجا معلوم شاید تا اون موقع من نبودم اونوقت با مامانش بیشتر آشنا میشه...

"داره تلویزیون تماش میکنه توی این عکس "

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

فرشته
18 مرداد 91 15:32
سلام دوست خوبم 19مردادشاهده جون میره آزمایشگاه بیاید باهم برای حاجتش زیارت عاشورابخونیم
سعید
18 مرداد 91 17:59
با انتخاب کد آهنگ مورد علاقه خود وبلاگی جذاب داشته باشید. کد آهنگهای ایرانی کد آهنگهای خارجی کد آهنگهای کودکانه کد آهنگهای تیتراژ سريال ها کد آهنگهای مذهبی و .... ---------------مرجع کد آهنگ--------------------- SMA-2010.niniweblog , SMA-2010.blogfa
ظ
24 مرداد 91 15:01
سلام خدا برات نور چشم و دل قرارش بده هم این دنیا هم اون دنیا


ممنونم انشاالله


شاهده
26 مرداد 91 13:56
چه کنی دیگه؟ مادری فدات شم خدا حفظ کنه آقا پسمل گلتو