نفس وهمه ی هستی مامان وبابا آقا ابوالفضلنفس وهمه ی هستی مامان وبابا آقا ابوالفضل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
 گل دخترم فاطمه زهرا گل دخترم فاطمه زهرا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

به عشق ابوالفضل ♥●•٠·˙

افطاری

1391/5/24 4:06
286 بازدید
اشتراک گذاری

«شب سه شنبه»

امشب مامان وبابا و آبجی خودم به اتفاق خاله ام برای افطار دعوت بودن منزلمون.

خداروشکر همه چیز آبرومندانه برگزار شد با اینکه دست تنها بودم وگل پسر هم دائم آویزونم بود،ولی خوب

 تونستم از پس همه چیز بر بیام به خودم امیدوار شدم تشویقتوانایی های ناشناخته ای دارم که باید سعی کنم

 بشناسمشونخیال باطل

خوب یک قسمت کوچیکی هم بر عهده همسر جان بود و اون هم کباب کردن !اوهبنده خدا با زبون روزه

( البته نصفش وسطاش اذان گفت) دستش درد نکنه همیشه کارش بیسته .قلبکار منم

همینطور ؛البته اینو خودش گفته !!!فرشته

خدایا شکرت که امشب دور هم بودیم وتونستیم به چند نفر روزه دار افطاری بدیم.قلب

  _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 (زلزله و اخبار تلفات وعکسها خیلی ناراحت کننده ان بیایید برای تسکین آلامشون دعا کنیم.)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شاهده
26 مرداد 91 13:51
قبول باشه خانومی بنده که امسال کل ماه مبارک رو از دست دادم....التماس دعا