نفس وهمه ی هستی مامان وبابا آقا ابوالفضلنفس وهمه ی هستی مامان وبابا آقا ابوالفضل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
 گل دخترم فاطمه زهرا گل دخترم فاطمه زهرا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

به عشق ابوالفضل ♥●•٠·˙

التماس دعای زیاد

1391/8/5 20:51
558 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماهتون؛

عیدتون مبارک

 

 یه مدته که کمتر حوصله دارم بیام مطلبی بنویسم و عکسی بذارم این روزا ابوالفضل گلم سرما خورده منو باباییش هم سرما داده البته ما بهتریم .

متاسفانه پدربزرگ ابوالفضل (پدربابایی)مشکل قلبی پیدا کرده وبیمارستان  بستری شده وباید عمل قلب باز انجام بده ما همه خیلی دلواپسیم تورو خدا دعا کنید برای سلامتیش و یه خبر ناگوار دیگه اینکه خاله همسرم بعد از دوسال بیماری درست شب عید قربان به رحمت ایزدی پیوست و از بین ما رفت فقط سی و دو سالش بود ...

روزای بدی رو داریم پشت سر میذاریم از همه دوستان طلب دعای خیر دارم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مامان تسنیم سادات
5 آبان 91 21:08
سلام مامانی جون عیدتون مبارک...
انشاا... پدر بزرگ هم عافیت کامل پیدا کنند


سلام عزیزم عید شما هم مبارک ممنون با دعای خیر شما.
آبشار
5 آبان 91 21:10
سلام
تسليت ميگم
ان شاء الله خدا بهتون صبر بده و بلا دور باشه از خانواده تون
ان شاء الله عمل پدر همسرتون به خوبي و با موفقيت انجام بشه و خيلي زود حالشون خوي بشه


سلام متشکرم از لطفتون.
حسينيه علي اصغر
5 آبان 91 21:40
بسم الله الرحمن الرحيم ++++ گل غنچه اي از سلاله حيدر بود افسوس كه مثل لاله اي پرپر بود آن ظهر عطشناك چه غوغايي كرد آن مرد كه نام كوچكش اضغر بود ++++ سلام خوبي به روزم و منتظر در سايه شاهزاده علي اصغر باشيد
حسينيه علي اصغر
5 آبان 91 21:53
سلام خواهر گفتي لينكم كرديد ولي خبري نيست من لينك تون كردم



سلام جونم جون خودم لینکتون کردم دوباره نیگاه کنید.
مامان محمد صادق(زهرا)
5 آبان 91 21:53
عزیزممممممممممممممممممممم...

خیلی متاثر شدم!

خدا بابا بزرگ ابوالافضل و شفا بده !

خاله ی همسرتون هم مورد رحمت الهی باشه ان شاللا....


ممنون جونم از اظهار لطفت دعاکنید
مهتاب
5 آبان 91 21:57
اخییییییییی عزیزم خیلی ناراحت شدم خدا رحمتشون کنه بنده خدا چقدر جوون بوده خدا بهتون به خصوص مادر همسریت صبر بده ان شاا... پدر بزرگ اقا ابوالفضل هم زودی خوب بشن جای نگرانی نیست عمل قلب باز جدیدا مد شده خدا حافظشون باشه


خیلی ممنون عزیزم از محبتت
مامان مهربون فاطمه
5 آبان 91 23:48
سلام خانوم...خدا بد نده...ایشالله که بلا دوره...چرا این اتفاق برای خاله ی همسرت افتاد...کدومشون...من دیدمش...خیلی ناراحت شدم..منو که میشناسی...قلبم درد گرفت


سلام جان دلم .ممنون.آره فکر کنم دیدی برای عروسیمون ولی فکر کنم یادت نباشه مجرد بود دو سالی بود بیماری نامعلومی گرفته بود این اواخردیگه تو کما بود.ببخشید عزیزم ناراحتت کردم.
سپیده
6 آبان 91 7:23
سلام خانمی. عید شما هم مبارک http://koodakeman91.niniweblog.com/
علامه كوچولو
6 آبان 91 7:45
سلام خانومي

به نوبه خودم تسليت عرض ميكنم انشاءالله در اين روزهاي خجسته قرين رحمت پروردگار باشند
سلامتي و عافيت را براي همه و بالاخص پدربزرگ مهربون آقا ابوالفضل آرزومندم
و در آخرفرخنده عيد سعيد قربان رو خدمت خانواده محترمتون تبريك ميگم


سلام جونم.خیلی خیلی ممنون از لطفتون عزیزم.
زهره
6 آبان 91 11:04
سلام عزیزم
آخیییییییییییییی!
خدا رحمتشون کنه
انشاءالله بلا از پدر شوهرت هم دور باشه و خدا بهشون سلامتی عطا کنه.


علیک سلام گلی خانم. ممنونم از دعای خیرت.
مامان پریسا
6 آبان 91 15:31
با امید به خدا ایشالله مشکلات حل بشه گلم.
مراقب خودتون باشید


متشکرم عزیزم از لطفتون.*
مامان محمد صادق(زهرا)
6 آبان 91 21:07



فدات ،خوب منمX
مامان مهربون فاطمه
7 آبان 91 12:01
سلام خانوم....ممنون که اومدی...آره فاطمه بخاطر دوبار مریضیه پشت سر هم واقعا لاغر شده...الا باز هم یکم بهتره....دوست عزیزم...امیدوارم همیشه شاد باشی و روزهای تلخ جاشونو با روزهای قند و عسل عوض کنن....بخند که لبخن گل قشنگه...ببین لطفا از طرف من به شوهرت و مادرشوهرت اینا تسلیت بگو...حتمانها

علیکسلام جونم.چشم ممنون از لطفت.
مامان علی اکبر
8 آبان 91 2:09
سلام خدا انشاالله خاله ی همسرتون رو رحمت کنه.
انشاالله حال بابابزرگ ابالفضل جون هم زود زود خوب بشه


علیکسلام خانمی.متشکرم عزیزم
ریحانه النبی
8 آبان 91 11:22
سلام عزیزم تسلیت می گم غم اخرتون باشه انش اءالله خدا رحمتش کنه


عیلک سلام خانم گلی ممنون جونم.
زهره
8 آبان 91 13:02
آخ جون چهر روز دیگه تولد یکسالگی ابوالفضل جانه!
تولدش مبارک
انشاءالله عمر با عزت و طول دراز داشته باشه


متشکرم گلم ولی احتمالن دیرتر جشنشو دیرتر بگیریم.
مامان حسناسادات
8 آبان 91 15:59
سلام عزیزم.تسلیت میگم.ان شالله بقای عمر شما...
ان شالله که پدر همسرتون هم سلاکتی کاملشون رو به درست بیارن.


عیک سلام خانم ممنونم از لطف شما.
فروش وی پی ان و ساکس وسیسیکم
8 آبان 91 20:02
سلام وبلاگ به روز و خوبی دارید چهت خرید فیلتر شکن vpn ,socks ,cccam به وبلاگ من هم سر بزنید درصورت در خواست تبادل لینک به ما اطلاع دهید
مامان علی اکبر
8 آبان 91 22:45
سلام عزیزم
بفرما عکسا آمادن


علیک سلام آخ جوووووون.اومدم.
مامان امیر مهدی
9 آبان 91 3:46
سلام با جشن تولد امیر مهدی آپم. یادگاری فراموش نشه


سلام بله حتمن.
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
9 آبان 91 14:24
انشااله خدا بیامرزه خاله شوهرتون رو. خیلی ناراحت شدم. انشااله پدرشوهرتون هم حالشون خوب بشه و از نگرانی در بیاین. مرسی از این که به ما سر می زنین. نی نی نازی رو ببوسین


متشکرم عزیزم چشم حتمن.
ستاره زمینی
10 آبان 91 10:58
سلام
انشالا بابا بزرگ اقا ابوالفضل هم با موفقیت عملشون را انجام بدند و سلامت باشند.
خدا خاله همسر محترمتون را رحمت کنند.
انشالا ابوالفضل جان وپدر و مادرش سلامت باشند.


علیک سلام خانم ممنون از دعاهای خیرتون .
مامان معصومه
10 آبان 91 12:38
سلام ما دوست داریم ب شما و نی نی اباالفضل دوست بشیم لطفا لینک کن .


علیک سلام عزیزم باعث افتخاره بله حتمن.
مامان علی اکبر
10 آبان 91 12:58
سلام عزیزم ممنون که اومدی
راستی حال بابا بزرگ چطوره؟؟؟بهتره انشاالله؟؟؟


علیک سلام خانمی. خواهش میکنم.بله خوبه الحمدلله عملشون با موفقیت انجام شده.الان هم حالشون خوبه.
علامه كوچولو
11 آبان 91 9:45
سلام عيدتون مبارك
روزعيدي بيادتونم به يادم باشيد


علیک سلام خانمی عیدشما هم بسیار مبارک/ ممنونم بله حتمن .