نفس وهمه ی هستی مامان وبابا آقا ابوالفضلنفس وهمه ی هستی مامان وبابا آقا ابوالفضل، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره
 گل دخترم فاطمه زهرا گل دخترم فاطمه زهرا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

به عشق ابوالفضل ♥●•٠·˙

پسرک مریض شده

1392/9/19 18:42
462 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم.

گلم امروز سه روزه که به شدت تب کرده و باز هم سرما خورده تو یکماه گذشته این سومین باره ناراحت

 

تب و بیحالی ,سه شبه اصلن درست نخوابیدیم حالا یه کم آروم شده وراحت خوابیده همش تقصیر این هوای

کوفتی اهوازه . بچم آب شده؛ توی این یکماه یک کیلوو نیم وزن کم کرده .غذا به زور میخوره دارو خوردنش هم

که هیهاته تا شربت رو میبینه دستم شروع میکنه به گریه .

 

غر نوشت: توی این هیری ویری هم باباش مرتب تو سرم غر میزنه که تو ازش خوب مراقبت نمیکنی فلان میکنی بهمان نمیکنی و...

امان از دست این مردا به جای اینکه کمک کنن تو اعصابن.(شیطان غلبه کرد برمن تو این خط.زهره جونم )شیطان

 

خلاصه اینکه دوستای گلم دعام کنید .

خواب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

معصومه
20 آذر 92 9:10
ایشالله خوبه خوب میشه گل پسرت مامان خانووووووووووم
مامان ابوالفضل آقا
پاسخ
انشاالله ممنونم جونم.
مهتاب
20 آذر 92 10:09
اخه عزیز دلم چرا مگه اهوز گرم نیست سرما از کجا اومده که اقا ابوالفضل خوردش نیگا کن چقدر معصومه این پسر گل ما نازنینم ایشالا که زودی خوب میشی
مامان ابوالفضل آقا
پاسخ
نه بابا یه روز گرمه یه روز معمولی یه روز یخ /هوا هم که آلوده خلاصه اینکه تعادلی این هوا نداره .
لحظه های من و تو
20 آذر 92 19:01
انشالله بزودی خوب میشه بهش به دانه و شلغم بده
مامان ابوالفضل آقا
پاسخ
انشاالله اگر بخوره خودمو میکشم بزور یه اپسیلون میخوره.
خاطرات خانومی و اقاییش
21 آذر 92 14:45
سلام دوستم فکر کنم اولین باره میام الان حالش بهتر شده؟ میگن تب خیلی بجه رو لاغر میکنه""الته مامانم میگه همونقدر زود برمیگرده خدای من از دست این مردا""من که تو این مواقع انقدر خودم وو کلافه نشون میدم که اقایی جریت نمیکنه چیزی بگه
مامان ابوالفضل آقا
پاسخ
سلام جونم خوشحالم کردی اومدی الان نسبتن بهتره ممنونم.آره واقعن کار درست رو فکر کنم شما میکنی.
همسنگر
24 آذر 92 18:15
علی منم مریض شده ای خدا به حق حضرت علی اصغر (علیه السلام) خودت همه ی بچه های مریض رو شفای عاجل و کامل عنایت کن که بدنشون ضعیفه و تاب و تحمل رنج بیماری رو نداره...
مامان ابوالفضل آقا
پاسخ
آخیییییییی عزیزم انشااله زودی خوب شه گل پسرمون.مراقبش باش عزیزم.