نفس وهمه ی هستی مامان وبابا آقا ابوالفضلنفس وهمه ی هستی مامان وبابا آقا ابوالفضل، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره
 گل دخترم فاطمه زهرا گل دخترم فاطمه زهرا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

به عشق ابوالفضل ♥●•٠·˙

عکس تولد

1391/8/23 3:09
1,440 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره با کلی مشقت تونستم یه کیک بپزم و یه جشن مختصر و کوچیکی بگیریم برای گل پسر .

به تولد فرشته کوچولو خوش اومدین .

بفرمایید ادامه ...

تزئینات کار خودم.

 

کیک دستپخت خودم البته امکانات کم بود برای تزئین.

 

دیگه گل پسری خوابش میاد.

پس این کیکو نمیارین ما میخوایم بریم بخوابیم ها...

با دیدن کیک :بدینش به من

 

خوشحال از تصاحب کیک:

 

 

خوب بذار ببینم چطوره...

 

با احتیاط خامه برمیداره....

 

 

البته اولش گذاشت تو دهن مامانی تا ببینه یه موقع خطرناک نباشه و بعد ...

 

نه انگار بد نیست...

 

سلام چطوری!!!

 

هههههههههههه این افتاد .

 

ابوالفضل با دیدن کبریت روشن:در حال اوف گفتن

 

حالا چی کار کنیم ؟

 

 

در حال خاموش کردن شمع با انگشت محترم!!!و البته اوف گفتن که یعنی خطرناکه!!!

 

چند دقیقه دیر رسیدم...

 

اولین لباس ابوالفضل ؛تبرک مکه

 

عاشقتم جیگرم

 

 .تولدت مبارک نازنین تر از جانم لحظه لحظه ی عمرت نورانی با برکت انشاالله.

 

 

پ.ن:اگر چه اون چیزی که دلم میخواست برای اولین جشن تولد ابوالفضل بگیرم نشد.انگار همه چیز دست بدست هم داد تا نقشه هام عملی نشه ،ولی خووووووووووووب چه میشه کرد روزگاره دیگه انشاالله سالهای بعد که بزرگتر هم شد بهتر هم درک میکنه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

علامه كوچولو
23 آبان 91 8:12
سلام عزيزم خوشگلم نازم:تولــــــــــــــدت مبارك
عكساتم خيلي خيلي ناز شده
انشاءالله به سلامتي پير شي مادر برا نتيجه هات و نبيره هات تولد بگيري


علیک سلام خاله مهربون خودم .خواهش دارم ممنون از لطف بی انتهای شما.
مامان تسنیم سادات
23 آبان 91 9:47
هوووووووو...... رررررررااااا .......
مامانی چه کیکی درست کردی .....
دستت درد نکنه خیلی قشنگ بود
انشاا... صد ساله بشه گل پسر قند عسل و شما کیکشو بپزین .....


ممنونم جونم از لطفتون.
مامان اميرحسن
23 آبان 91 14:06
سلام عزيزم
انشالله تولد 120 سالگيش
مباركش باشه
منم دو ماه ديگه تولدشه ولي تو محرم ميشه


علیک سلام جونم.خیلی ممنون .میتونی تولد قمری بگیری براش.
مامان پریسا
23 آبان 91 14:54
عالی بود عزیزم.
عااااااااااااالی
مهم همین یاد گاری هاست که بعد ها ابوالفضل کلی از دیدنشون لذت میبره


ممنون .بله .خوب دیگه.
مامان علی اکبر
23 آبان 91 16:28
سلام عزیزم
تولدت مبارک
دست مامانی هم بابت تزئین و کیک درد نکنه



علیک گلم. ممنونم یه دنیا.
ستاره
23 آبان 91 17:02
سلام به ابوالفضل و ماماني!!!
قند عسل تولدت مبارك.ايشاا... 120 ساله بشي و زير سايه مامان و بابات خوشبخت و موفق باشي.


علیک سلام به روی ماهتون.تشکر از بازدیدتون.و تبریکتون.
مامانی
23 آبان 91 19:03
به به مبارکش باشه


خیلی ممنون مامان طاهاجونییییییییییییییی.
مامان امیر مهدی
23 آبان 91 20:15
تولدت مبارک عزیز خاله ایشالا 120 ساله شی
مامانی دستت درد نکنه معلومه کیکش خوشمزه شده


ممنونم خاله جونم.خواهش میکنم.بله فکر کنم خوب شده بود.
مامان امیر مهدی
23 آبان 91 20:27
الکی نیست میگن بهشت زیر پای مادران است


بله دیگه .واقعن مادرا چه رنج هایی که نمیکشند...
آبشار
23 آبان 91 22:18
سلام
به به مبارک باشه
چقدر قشنگ بودن عکسا. توضیحاتشون هم خیلی جالب بود
تزئینات و کیک هم عالی بودن


علیک سلام خیلی خیلی ممنونم از اینکه اومدین .
مامان محدثه
23 آبان 91 22:36
تولدت مبارک عزیزم انشالله 120 ساله بشی
در ضمن من شما رو با افتخار لینک کردم


ممنونم جونم.باعث افتخار ماست ما هم لینکتون میکنیم.با عشق
زهرا (✿◠‿◠)
23 آبان 91 22:45
همه چیه تولد عاااااااااااالی بود!
ام البنین جون دستت درد نکنه!

مطئنم به یاد موندنی شده!

متن هاتم کوتاه و خوندنی بود!!!

سلام! چطوری خیلی بامزه بود!کللللی خندیدم!!!!


خیلی خیلی ممنونم عزیزم.البته با عجله و خواب الودگی دیشب دیگه نمیشد زیاد روی این پست کار کنم میخواستم تا قبل از محرم عکسا رو بذارم.باز هم ممنونم از لطفت عزیزدل.
سپیده
24 آبان 91 1:40
با سلام. تولد گل پسرتون مبارک. و شما هم خسته نباشید. زحمت کشیدید.
ثبت شد
http://koodakeman91.niniweblog.com/

علیک سلام .ممنونم از اینکه اومدین.
مامان کیانا
24 آبان 91 10:38
سلام عزیزم .
تولدت مبارک گلم . ایشالله تولد 120 سالگیت . چه مامان با سلیقه ای داری دستش درد نکنه


علیک سلام جانم.خیلی ممنون نظر لطفتونه.
زهره
24 آبان 91 14:59
تولدت مبارک گل پسر


خیلیییییی ممنوووووووووووووون خاله جونی.
مامان فرنيا
27 آبان 91 14:36
با اينكه كمي ديرشده اما باز هم ميگم تولدت مبارك گل پسر قند عسل دست مامان درد نكنه خيلي زحمت كشيدن


نه بابا خواهش میکنم .خیلی ممنون از محبتتون.
مامان سونیا
1 آذر 91 9:23
با تاخیر تبریک تولد ما رو قبول کن گل پسر
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک




خیلی خیلی ممنونم جونم.
مامان نفس طلایی
13 آذر 91 15:12
تولد ستاهری کوچولوت مبارک البته با تاخیر ...
به نظر من که همه چی فوق العاده عالی بود .... دست گلت بی بلا


ممنونم عزیزم نظر لطفتونه
مامان ابوالفضل
15 آذر 91 0:42
تولد گل پسری مبارک با یک ماه تاخیر حالا سیزده ماهگیش مبارک سلام عزیزم ابوالفضل من تو مسابقه ی نی نیه فشن با کد0045شرکت کرده دلم نمیخواست درگیر رای و رای گیری بشم و مزاحم دوستان ولی گفتم حالا یه بارش اشکال نداره و یه تجربه میشه تا 5شنبه بیشتر وقت رای گیری باقی نمونده خوشحال میشم به آدرس زیر برین و به ابوالفضلم رای بدین هر وبلاگ می تونه به دو نفر رای بده ممنونم http://ninimod.niniweblog.com/post24.php
لیلی(می شناسی ک؟)
29 آذر 91 14:53
وای خاله
چ داستان باخالی ساختی برا عکسا
خیلی جالب بودن، باریک


ممنون جونم بله که شناختم.قدم رنجه نمودین.
مامان شایان
11 دی 91 15:28
عزیزم من کلیپ برای تولد و هر مراسمی مثل جشن دندونی یا نامزدی یا عقد و حتی برای سورپریز کردن هر کی که دستش دارید درست می کنم (از عکس های کوچولوتون و یا هر کس دیگه ای با آهنگ های شاد و جذاب). که تو جشن ها و یا به صورت هدیه برای سالگرد ازدواج و یا یادگاری دادن به عزیزتون و دوستتون و یا سورپریز کردن خیلی جواب می ده. اگه دوست داشتید یا تو وبلاگ شایان برام پیغام بگذارید و یا به mbarahimian@yahoo.com ایمیل بزنید.
فرانک
23 آذر 92 22:09
عزیززززززززززززز دلم چه ذوقی میکنه