نفس وهمه ی هستی مامان وبابا آقا ابوالفضلنفس وهمه ی هستی مامان وبابا آقا ابوالفضل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
 گل دخترم فاطمه زهرا گل دخترم فاطمه زهرا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

به عشق ابوالفضل ♥●•٠·˙

همسایه

1391/6/27 13:07
273 بازدید
اشتراک گذاری

امروز همسایه محترم ما بعداز یک غیبت طولانی اومدن!

آخه رفته بودن نی نی بیارن.حالاهم با یه نی نی اومدن خیلی دوست دارم برم ببینمشون.

اوناهمزمان با ما ازدواج کردن والان هم سه سال و نیمه که همسایه هستیم. البته زیاد باهم در ارتباط نیستیم .خدا یه دختر بهشون داده بود ولی پارسال ازشون گرفت نمیدونم چرا؛خیلی دلم سوخت وفتی فهمیدم دختر کوچولوشون رفته ؛حدود شش هفت ماهه بود،من هم اونموقع باردار بودم واز شنیدن این خبر حسابی ناراحت و افسرده شدم و تا حلا هم نتونستم از خانم همسایه بپرسم که چرا این اتفاق افتاد.

و حالا خدارو شکر یه نی نی دیگه خدا بهشون داده حتمن مصلحتی بوده کار خدا که بی حکمت نیست

  بنده شب قبلش داشتم به همسرجان میگفتم که این همسایه هامون  نیومدن دلمون تنگ شد براشون واز قضا خوابشون رو  هم دیدم،وجالب بودکه امروز اومدن. 

اگر بشه فردا برم ببینم نی نی شون چیه؟!همسرم میگه نباید فضولی بکنی تو کارشون ولی من میگم این فضولی نیست همسایه حق داره به گردن آدم باید بیشتر از احوالات هم با خبر باشیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان امیر عباس
28 مرداد 91 3:39
انشاءالله این نی نی همسایه و همه نی نی ها سالم باشن..آمین

راستی سلام اجازه میدین که باهم دوست باشن نی نی هامون و تبادل لینک داشته باشیم؟


انشاالله بله با افتخار.
مامانش
28 مرداد 91 4:49
مرسی که اومدین پیشم ، میرم که رای بدم ..

خواهش.ممنونم عزیز

شاهده
28 مرداد 91 10:06
آخیییییییی انشالله که بسلامتی
آره عزیزم بهشون یه سر بزن حالا در اون اثنا که داری حقوق همسایگی رو ادا می کنی
فضولی هاتم بکن شوخی کردم یه موقع جسارت نشه

ممنونم .نه بابا خواهش میکنم

❤مامان آزی❤
28 مرداد 91 15:12
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........